Miniserie Jak zhubnout – 2. díl: Jak zhubnout boky.

Miniserie Jak zhubnout – 2. díl: Jak zhubnout boky.

Bohužel neexistuje žádný jednoznačný návod nebo metoda, jak cíleně zhubnout na určitých částech těla, jako např. zhubnout boky. Ale nevěs hlavu, boky se zhubnout dají. :-D

Výborné je aerobní cvičení, ideální je např. step-aerobik, kick-box, spinning, klasický běh nebo také břišní tanec, který právě zajistí stahování svalů na bocích a břiše a působí tak na hubnutí intenzivněji.

Velký úspěch při hubnutí je zaručen při pravidelném plavání a jízdě na kole, když při tom dodržíš následující dietu.

Půl hodiny před každým jídlem je dobré napít se půl litrem minerální vody, která zaplní žaludek. Celkově se vyvaruj sladkého a tučného jídla, od 16 hodin jez pouze jogurt a ovoce, které podporují zažívání.  Je nutné snížit příjem sacharidů – které jsou obsaženy v bílém pečivu, sušenkách, moučnících, ale také v hranolcích a alkoholu. Také rýže obsahuje hodně sacharidů. Odbourávání tuků nejen v bocích podporuje např. brokolice, skořice, chilli, zelený čaj a výborně pomáhá je také kurkuma a zázvor.

 

Jak zhubnout boky? – je nutné vědět také něco o hormonech

Vědecké studie prokazují, že vliv na ukládání tuku v bocích má hormon inzulin, pokud je v nerovnováze. Inzulin v těle reguluje hladinu cukru v krvi. Pokud má tělo příliš velký příjem cukru, musí jej inzulin neustále zpracovávat a cukr, který není zpracován, se ukládá v podobě tuku v oblastí boků.

Pokud se ptáš jak zhubnout boky, zaručeným tipem je posilovat a trénovat boční (šikmé) břišní svaly, kdy např. cvičíš klasické sklapovačky, ale nohy posouváš střídavě do stran nebo při sklapovačce dáš ruce na hlavu a střídavě přitáhneš loket k protilehlému kolenu.

Jak shodit boky: Účinné cviky

  • Klasické dřepy – při provádění dřepů je však důležité dodržovat vzdálenost chodidel přibližně na šíři ramen a také dýchání, kdy při podřepu dolů je nádech a při vztyku je výdech. Správně provedený dřep je při poloze kolen v pravém úhlu.

  • Skoky přes švihadlo – ideálně po dobu 5 minut

  • Kmitání nohou – lehni si na bok, natáhni se a narovnej. Horní nohu zvedni pomalu, až ucítíš bolest v bocích a vrať nohu zpět. Ideální je 20x na každou nohu, opakovat 3 série

  • Také zde platí obvyklé tipy: dbát na správnou životosprávu, sportovat – také kvůli tvorbě svalů, dobré kondici apod.

Zhubnout boky je urcite možné. Nejduležitější je ale vydržet!

Další články, které by Tě mohly zajímat

Zatím žádné komentáře. Bud` první ....
Přidej komentář

Co ty na to?